Reklámacie a výmena tovaru

VÝMENA TOVARU/VRÁTENIE PENAZI

Do 14 dní od prevzatia balíka máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne máte nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí.

Produkt, ktorý si prajete vrátiť alebo vymeniť musí byť nepoškodený. Vrátený musí byť v originálnom a nepoškodenom obale so všetkým príslušenstvom a faktúra. V opačnom prípade bude žiadosť o vrátenie, resp. výmenu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

Najneskôr do 14 dní od prevzatia balíka nám výrobok a faktúra pošlite na adresu: GAJO GROUP d.o.o., Slamnikarska cesta 18, 1230 Domžale, Slovenia.

V prípade výmeny tovaru a vrátenia peňazí vyplňte tento formulár: FORMULÁR REKLÁMACIE A VÝMENA/VRÁTENIE TOVARU

Náklady na posielanie hradí odosielateľ. Zásielky na dobierku neprijímame.

Do 30 pracovných dní od doručenia Vášho balíka na adresu firmy bude produkt vymenený, resp. Vám budú vrátené peniaze.

 

REKLAMACIE

V prípade, ak Váš produkt nefunguje správne, môžete si uplatniť záruku. Na všetky elektronické prístroje v našej ponuke máme 24 mesačnú záruku.

Záruka neplatí v prípade:

  • Fyzického poškodenia
  • Opotrebenia používaním
  • Porúch, ku ktorým došlo z dôvodu nesprávneho, neprimeraného a nedbalého používania výrobku

V prípade výmeny tovaru a vrátenia peňazí vyplňte tento formulár: FORMULÁR REKLÁMACIE A VÝMENA/VRÁTENIE TOVARU

Tovar musí byť vrátený v originálnom a nepoškodenom obale so všetkým priloženým príslušenstvom a faktúra. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu odmietnutá alebo vyriešená iba čiastočne.

V prípade reklamácie nám výrobok zašlite na našu adresu: GAJO GROUP d.o.o, Slamnikarska cesta 18, 1230 Domžale, Slovenia.

Náklady na posielanie hradí odosielateľ. Zásielky na dobierku neprijímame.

Do 30 pracovných dní od doručenia Vášho balíka na adresu firmy bude reklamácia spracovaná a vybavená.

 

FORMULÁR REKLÁMACIE A VÝMENA/VRÁTENIE TOVARU

V prípade výmeny tovaru a vrátenia peňazí vyplňte tento formulár: FORMULÁR REKLÁMACIE A VÝMENA/VRÁTENIE TOVARU